Jag tror jag älskar dig

Det har hänt mycket på sista tiden..
- Någon jag tycker mycket om har gått bort, dött, försvunnit och det känns fortfarande overkligt.
- Jag har tröttnat på skolan, första veckan efter lovet. Jag tog en paus p.g.a ovanstående.
- Jag har bestämt mig om hur jag ska göra med mina tänder, dom som jag har kvar.
Det är väl dom sakerna som har tagit den största platsen just nu.

Idag var jag och pappa i Nora och shoppade loss på en guldsmedsaffär, det är INTE varje dag. Men man måste ju, när någon har ett presentkort på flera miljoner. Typ. Efter att vi hade gratishandlat lite gick vi någonstans och åt middag, den va INTE gratis. Shit pommes. Åt vi inte. När det blev mörkt och natt åkte vi hem och tog helg.
Sen hittade jag något jag sökt efter i åratal :)

Du vakna upp nynnande på en sång, en sång som du och jag sjöng en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0