Nej så tjock du har blitt, ja säg mig är hela fläskberget ditt?

Idag har vi haft aktivitetsdag. Jag och Anna låg och chillade på en brandstege/trappa uppe i luften, och åt lite grillade korvar med isbröd. Det var rättså.. bra. Jag menar typ att det var ganska trevligt men jag vill inte använda det ordet, det gör mig trött! Det låter så jobbigt. Men ungefär så var det. Igår också, det var roligt med lite WOHO om 80 dagar tar vi studenten-fest! :)

Nanana -
Och jag ramla in på nåt diskotek - och sen ramla jag ut så vitt jag vet (8)
(Den vanliga Lite på lyset-minen ♥)


Kommentarer
Postat av: evelina

haha så jävla go varu! ;)

2010-03-18 @ 16:45:01
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0