No

Imorgon ska vi på någon slags isbyggnads-grej i Grythyttan, och då måste man ha på sig sina varmaste kläder säger Anja. Tur då att jag har mina dyngbra termobyxor! Synd bara att dom råkade stanna kvar i Kopparberg efter jullovet, kom jag på igår. Så jag ringde min far och berättade hur det låg till och han sa att han skulle komma på en skiiiitbra idé. Okej.. Idén resulterade i att jag just nu sitter och väntar på att min gamla no-lärare Ingela Keller ska komma förbi med dom?! Det tycker jag är jättekonstigt. Pappa tyckte att det var smart, och det var det kanske, eftersom att hon ändå skulle åka. Så jaja jättebra, tänkte jag. Sen kom jag på att det betyder att jag måste gå ut och TRÄFFA henne! Det känns jättekonstigt. Jag längtar inte. Hon ska tydligen ringa mellan åtta och nio och berätta att hon snart är här. Jag bävar.
Jag är hungrig och vill äta en macka men jag får liksom ingen ro  >.<

Mejl från Anja om imorgon. Lägg märke till koppen med lite oboy i ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0