Måndagmoorgon, kunde jag glömma

Idag var jag hos tandläkaren, och innan det försov jag mig så att jag inte hann äta nån frukost. Jag ville bara dö! Både för att jag var hungrig och för att jag var hos äckliga tandläkaren. Väldigt jobbigt. När jag äntligen var klar och kom ut i väntrummet satt två personer från mina gamla parallellklasser där och väntade (antagligen). Båda stirrade på mig, och ingen hälsade! Visst, jag hälsade inte heller, och förväntade mig inte att någon av dom skulle göra det. Men om man inte ska hälsa behöver man ju inte glo så att ögonen nästan ramlar ut heller! Shit potato.

Imorn ska jag göra nåt heeeeeeeeeelt crazy! Åka tåg nämligen. Jag har läst i tidningen att det ska vara rätt crazy just nu. Om det blir inställt lackar jag. Icke bokstavligt talat. Eller hur man ska säga. Hejsvejs :]


Bilden har absolut inget att göra med inlägget, jag ville bara höja stämningen lite!
Dock var bilden tvungen att redigeras en aning för att få publiceras, men inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0