"Ledig"

Idag tog jag sovmorgon från första lektionen, och bartekniken var inställd. Det gjorde mig ledig idag, men jag och Amanda gick iväg och jobbade med projektarbetet. Hon är SÅ JÄVLA STOLT ÖVER OSS, säger hon. Och det är ju bra. Anja är fortfarande sjuk, men oss skickar hon ut bland is och snö nu igen. Till det tråkiga av dom två ställena vi besökte förra veckan, såklart. Vi ska åka dit med tiobussen imorgon, hjälpa till med något, och sen ta tjugo i tolv-bussen tillbaka. Inte så jobbigt tror jag. Fast dom som "äger" alltihopa är holländare och tror att vi är villiga att "jobba" på lördag också, så det kommer dom att ta upp med oss, säger Anja. Schysst! Undra vilket språk dom tar det på, spännande. Vi ska iallafall försöka få dom att förstå att vi inte är villiga att jobba på lördag :) Vi får se hur det går.
Såhär såg det ut sist vi var där:
Ställe 1
Erik åkte plastpåse ner till självaste dit vi skulle, snabb kille

När jag fick reda på att vi skulle vara på en sjö fick jag berätta om förra
nyåret när jag var på en sjö och nästan grät som ett barn och trodde att
jag skulle dö. Anja skrattade och pekade på den här (...):






Här är en blivande "resturang"

En arbetande man


Ställe 2 - det bästa av dom tyckte vi.
Solen kom fram och här är en LAMPA

En kvinnokropp

Gungstol och bord, man kunde gunga i stolen


Vi fick göra egna isskulpturer, hoho

Jag och Anja gjorde ett hjärta, och en hål på baksidan där man kunde
stoppa in ett värmeljus, haha!

AnjaHT3 ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0