I love LÅDAN

Man skall icke underskatta affärerna i sin lilla hemstad! Jag har nämligen varit både på Expert och Lådan och fyndat idag! Och soooom jag fyndade :) Några snygga saker jag behövde på Lådan, och ett gäng baotaväskor om jag skulle få för mig att emigrera. Och en livräddare på expert. Ny väckarklocka/klockradio även kallad. Jag kan inte ställa min gamla längre för man måste trycka så jävla hårt på knapparna att man nästan bryter fingrarna! Det påminde mig tyvärr om att skolan börjar på måndag, men det ska jag försöka glömma igen. Jag sitter istället och pillar på min ascoola BURK som jag köpte på Lådan.

Den är ball



NAJS. Jag är nu mer även ägare av stans snyggaste papperskorg. Känner mig häftig.

PS. Jag köpte inte bara tre glas, men man kan inte ta kort på allt här i världen!


Kommentarer
Postat av: Lelle

Det här går jag inte med på. Jag saknar dig liiiiite!

2010-02-28 @ 22:28:53
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm, liiiiite. Bara pyttelite! Jag tänkte faktiskt på dig när jag var ute och gick här om dan :O

2010-03-01 @ 00:28:37
URL: http://maskihalllonen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0