Izlamisk post

Imorse vaknade jag av att Tobbe stog i våran hall;
- Godmorgon Oboy :)
- Åååh, du är så jävla dryg Tobbe!
- Okej, hejdå.
.. så gick han till jobbet.

Varför?
JO bara för att jag trodde (på fullt blodigt allvar) att han hade kokat
varm oboy till mig, honom & Amanda på spisen. Också hällde idioten
i MOZZARELLA i den! Bara för att Amanda ville det, men inte jag.
Och inte nog med det, sen vart hon (amanda) jävligt sur på mig för
att jag hade en krokodil på mitt rum som hette Eddie!
Och hon trodde att hon bara kunde få som hon ville i alla lägen, och
kunde bestämma att jag inte fick ha det. Och då tyckte jag att Tobbe
kunde väl fan låta mig bestämma hur oboyen skulle vara iallafall,
om Amanda fick bestämma att jag inte fick ha krokodilen Eddie på mitt rum!
Jävla orättvisa kände jag.


Men jag hade visst drömt.. (så tobbe är inte så himla dryg ändå, oftast)


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrartjej (;

åh vilken fiiiiin blogg!

2009-10-08 @ 00:23:07
Postat av: Amanda

Me love mozzarella<33

2009-10-12 @ 11:41:06
URL: http://amandahagga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0