HÖSTLOV!

Äntligen äntligen äntligen! Förr i tiden hade folk inte höstlov, det är sjukt!
Inte konstigt att personer från förr i tiden inte lever idag. Nåt att tänka på
skolbestämmare? Ajuste. (för man kan ju inte dö av för hög ålder, nänä)
Idag är det första dagen på mitt höstlov, jag firade med att sova till 17:00 <3
Sen åkte jag till Guldsmedshyttan för att fynda något som fanns i en annons
i tidningen, nämligen nya vinterdäck! Paha. Sen åkte jag hem och lagade ungefär
17936 liter korvstroganoff! Och hittade en SKATT! (Skatten kan ses på bilden nedan)

Och på tal om tidningen.. Igår va nån NA-tant och "intervjuade" oss när vi hade lektion
och tog massa bilder som skulle visa vad vi höll på med, fast det va hon som sa åt oss
att göra så! Mycket äkta.




Skatt  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0