Extratid

Inatt ändras tiden till vintertid, det innebär att man får en timme exta att sova
eller vad man nu vill göra! Det är typ det mest genialiska någon har kommit på
tror jag. Värre är det på våren när en timme försvinner, men dit är det långt så
nu ska jag vara glad för detta en stund! Jag firar med att sitta vid datorn :D


Erik Carlsson säger:
 mitt vänsteröga bubblar o det vägrar sluta

» Dampbarn med Dampryck «¬ säger:
 bubblar.. Åååååååååkej erik!

Erik Carlsson säger:
 muskel grejs

» Dampbarn med Dampryck «¬ säger:
 ...

Erik Carlsson säger:
 nu drog jag lite i ögat så slutade

» Dampbarn med Dampryck «¬ säger:
 OKEJ, jag skriver upp det i ett word-dokument.

Erik Carlsson säger:
 nej nu bubblar det igen


.
Vissa har det inte lätt alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0