Omtalad i tv?

Ändrade planer - det blir inget Norrland i helgen, så istället får det
bli massa mil åt ett annat håll. Halloweenfest hos Amanda på Tjörn,
det ska bli spännande! Och idag såg jag Björn Rosenström på stan,
hiha :)

Hårtorkning och läggdags snart - viktigt möte imorn!
Storstan med Mallan, även kallat. Hon säger att vi
ska äta kinamat, vi får väl seeeeeeee va  >.<
När jag hör "kinamat" tänker jag BRUNT, SOJA, ZzZzz.
Men jag ska inte va den som är den!


* Och en liten sak bara, kolla på dom 30 första sekunderna på detta klipp och lyssna:
http://www.youtube.com/watch?v=lB0T08N1T8w

VAD I HELVETE..........................................................?!


jaja - Godnatt era cheeeese'z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0