Ett söndag

Idag kom min Cristin hem till mig och åt på Zara's med mig,
det tyckte jag va jättebra! :D Sen gick vi runt några timmar i
spöregnet och mindes en annan tid, och pratade om allt som
finns :) Sen blev jag tvungen att köra hem henne (när vi hade
vridit ur oss allt vatten förstås!), det var tråkigt, men jag funderar
på att åka med henne till Norrland på torsdagkväll/fredagmorgon
med min gode kusin om hon går med på det. Fast det vet man
inte. Men det man inte vet får man ta reda på!


Sköt med ärtor, rände runt och pantade tomburkar &
började högstadiet med massa pantade bonnlurkar ♥
- det var tider!


Cristin är så snygg, här är hon sitt snyggaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0