Snowstooarm!

JAHA, nu är det vinter! Flera meter snö på backen, mörkt dygnet runt
och tomtar överallt!
.. men det har iallafall snöat idag. Inte såndär fjantsnö som flyger
omkring i luften en stund och sen försvinner alltså, nej riktig snö som ligger
kvar på marken! Ja, den är riktig även om den antagligen bara ligger
kvar tills imorgon innan jag ens har kollat ut. Det gills ju typ även om
den bara ligger i en kvart, då har den iallafall legat där, och det är det
som räknas. Så nu visste ni det, ni som är lite osäkra på vad som räknas
som riktig snö och inte riktig snö :]
Och eftersom det har varit snöstorm ute så har jag hunnit göra klart
två skoluppgifter OCH börjat på hemtentan i religion! (För om det inte
hade varit snöstorm hade jag ju antagligen vart ute hela dagen i friska
luften menar jag!) Så nu kan jag kryssa för två och en halv sak på min
16390496-meters-lista på skolgrejer som jag ska göra.
WOHO, jag firar med en baguette!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0