Praktiken är slut!

Och det jag har att säga om dagens praktik är inte så
mycket mer än: PAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA.
För mer information om det brutalroliga
- kontakta mig och få en gratistidning.

Och sen vill jag tala om att det där stället är absolut
inget ställe man ska ha praktik på, personalen har
ingen som helst aning om varför man praktiserar!
Och nej, jag är inte bitter för att jag fick göra en
massa skitjobb, för inte ens det fick man göra ^^
Det va mest att sitta i en soffa med fjortisarna.
Fast dom var inga fjortisar, men eftersom dom var
14 år så kan man kalla dom så om man vill. Och
det vill jag :)
Bevis på att dom inte fattade vad praktik var:
En man som jobbar på fjortisarnas skola fick
komma förbi två gånger på en vecka och ta
ett snack med handledaren! På första besöket
pratade han om att "praktikanterna måste få
göra något"
. Det hjälpte, vi fick göra saker.
Riktiga jävla random-saker, bara för att ha något
att göra ibland. På andra besöket pratade han om
att "det vore ju kanske bra om dom fick göra
något som har med hotell att göra så att dom får
se lite hur det funkar"
. Det hjälpte - idag ungefär
en timme innan vi slutade fick vi vara med och
fixa ett rum och göra några nyckelkort. Så ja,
jag får väl tacka för den lärorika sista timmen.
Det ska alltså behöva komma en vuxen som
arbetar på självaste praktikanternas skola och
prata med handledaren för att dom ska få göra
något, för om dom säger något själva kan man
bara svara "Nej, det är rättså lugnt idag".

Men nu är jag klar, och sätter aldrig min fot där igen!
Jag vill inte stöta på en viss person där i onödan,
aldrig i livet helst :] Men nu är det fredag och chillkväll,
om några timmar ska jag till Linde och hämta fullisar.
Så skojsamt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0