Måndag

Hmm, är det inte nåt som fattas?




.... JO, för det är det!


Slut på vampyrtänder. Slut på lustgas. Lustgas är en jävla upplevelse!
Ungefär som att hälla i sig en flaska vin på en halv minut, fast annorlunda :D
Lustgas + Nerfält ryggstöd + Mp3-spelare ♥
Och det är jag värd för allt äckligt och jobbigt som tandläkare har utsatt
mig för ^^ Nu är det bara att vänta på att hålet blir helt.

Jag tror jag ska göra några repetitionsfrågor som Anja tjatar om,
jag och Erik var ju tydligen seriösa när vi bestämde oss för att bli
Pluggarna! bradär
Och ikväll åker jag tillbaka till Hällefors och har myskväll med Mallan :)

(När börjar man skolan imorn då? AJUSTJA, HALV ETT!)


Kommentarer
Postat av: Kenta

Va fint!

2009-11-30 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0