Jag är inte bitter

Jag är mycket irriterad på min praktikplats
och det är ett JÄVLA tjat om svininfluensan
och sprutor och öafgnöanäaojnbäaobn vart
man än går. Jag förstår inte, vad är grejen?
Kan man dö? BU-HU! Det kunde man av
chips för några år sen också! Eller av
cigaretter? Eller av att gå över gatan? Det 
kan ju faktiskt komma en bil.
Och man KAN ju till och med möta en galen
seriemördare när man är ute! Hm, det är
nog bäst att stanna inne, spika för alla
fönster, låsa dörrar, dra ur telefonen,
stänga av mobilen (man kan ju dö av
strålningen!!!!) osv osv osv. Det är nog
lika bra att gå i ide, man vill ju vara på
den säkra sidan..

Åh va trött jag blir ^^

Kommentarer
Postat av: Kent

Är du trött kan det bero på sömnbrist. Med sömnbrist är det lätt att få koplikationer.



Tex;

Fetma

För tidigt åldrande

Utmattning

Ökad risk för infektioner, diabetes, hjärt-kärlsjukdomar och mag-tarmsjukdomar

Kronisk minnesförlust

Försvagat immunförsvar



Se över ditt liv, jag vill inte att du ska dö i förtid.



Mvh

Kent

2009-11-18 @ 17:25:46
Postat av: Anonym

malin andersson gillar detta!

2009-11-18 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0