Inte okej

En praktikants överlevnadsförsök:
- Hon tvättar händerna med varmvatten minst en gång i kvarten,
  för att inte frysa ihjäl. = Händerna är nu aptorra och rödflammiga!
- Hon smyger iväg på toaletten och trycker sig mot ett (ställets enda?)
  element.
- Hon längtar till lunchen för att maten är varm när den har varit i micron.
- Hon håller händerna ovanför den varma disken när den kommer
  ut ur maskinen.
- Hon diskar tallrikar i diskmaskinen så att dom ska bli varma,
  för att ha något att värma sig på!!!!

Jag fattar ingenting, borde man inte ha någon form av värme på ett hotell?
Dessa överlevnadsförsök är helt sanna och INTE överdrivna, det är det som
är det jobbiga. Jag står inte ut! Jag har sagt det förr och jag säger det igen..
JAG KOMMER DÖ.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sa ju att det sög där, diskar/städar du mycket?

2009-11-13 @ 14:43:23
Postat av: kickilotta

jag älskar dig :D

2009-11-14 @ 23:53:01
Postat av: .

jag gör inte mycke av något. förutom att spänna mig för att inte ramla ihop i köldskador!

2009-11-15 @ 00:03:10
URL: http://maskihalllonen.blogg.se/
Postat av: mallan

man ska ju slappna av om man fryser!

2009-11-15 @ 14:52:14
Postat av: .

det är inte så lätt!

2009-11-15 @ 17:00:03
URL: http://maskihalllonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0