Helg = fint

Igår på praktiken råkade jag se något i deras almenacka,
"v.47 Saga Jansa Nimmerby". Det kan ju bara betyda en sak!
Nämligen att jag inte kommer behöva vara en mobbad praktikant
ensam längre, yes! :) Jag firade med att gå på krogen + avslut
på mc donalds.

Och idag åkte jag hem!
- En ungdom till kopparberg.
- Hm, en ungdom till världens ände.
- Ehm aa..
okej, busschauffören

Det åkte förbi två invandrare på en varsin sparkcykel nyss, och pratade afrikanska!
MUHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA. Det är sånt som gör en lycklig
klockan 00:13 på en lördag.


Uppdaterat:
http://na.se/nyheter/hallefors/1.638653-tre-skadade-vid-stort-knivbrak
ooookej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0