Ett måndag

Äntligen är jag inte ensam på praktiken! Nej, nu jävlar
är det jag, Saga och två 14-åringar från Örebro. Huhu.
(= ännu mindre att göra)

Jag och Saga lekte i hotellrum som inte är klara, hela havet stormar.


Sen när vi väntade på tåget fick vi syn på DET HÄR SKÄGGET,

så vi slutade att vänta på tåg och gick på stan istället. Sen åkte Saga
hem, och jag, Erik och Simon gick till en annan del av Örebro och chillade.

Och jag har varit vaken sen fyra imorse! Så nu ska jag gå och binda
fast mig i en telemast bara för att överlämna mitt öde till åskan. Som på
den gamla goda tiden :]  hejdå, era cheeeeese'z

Uppdaterat:
Jag tror dom har fixat värmen på det där stället, iallafall en skvätt!
Och dom 14-åriga praktikanterna har såna där pluppar på tröjorna
där det står "PRAO-elev", muhahahahaha!

Uppdaterat igen:
Erik säger:
 haha våran tvätt blev snodd förut
 hörde du det?
 janne o lotta fick gå runt och fråga alla

HAHA! Go bananas Janne & Lotta! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

EN måndag* johanna!

haha blev carlssons tvätt snodd? :D

2009-11-17 @ 19:23:41
Postat av: Anonym

ETT måndag! Ja, roligt :D

2009-11-17 @ 20:21:40
URL: http://maskihalllonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0