En dag i hufvudstaden

Min kändisjakt som jag skulle ha gick inte så bra som jag hade tänkt mig.
Det va meningen att jag skulle se hur många kända personer som helst,
liksom alla kändisar hänger i Stockholm, det vet ju alla!
Förutom Peter Harrysson som va med i musikalen vi gick på, så såg vi bara
en kändis! David Batra. Men det tråkiga va att jag missade honom, och alla
andra såg honom, när vi mötte honom på trottoaren. Vilken jävla miss ^^
men lika glad var jag för det, för sen fick vi en varsin drink i en isbar :)
Rival, Nordic Light, Nordic Sea & Isbaren - var rättså coolt!

Mina fyra hotellkamrater i bussen påväg.


Anna chillar lite coolt på bussen.


Helen däremot chillade INTE. Hon var crazy :D


Våran fina klass i isbaren med våra drinkar i is-glas.


Kyligt var det!


Baren.


Erik.


Självlysande drinkar = Självlysande tungor, på Anja & Erik.


Kall sprit på rullband bakom isvägg ^^


Turistbild från stan.


Tråkig klasskamrat på hemvägen.


Tråkig klasskamrat på hemvägen 2.


Tråkig Anna på hemvägen. Nä, jag tror hon sov RÄV :]
(mc donalds var nära och det visste hon om)


På våran mc donalds-paus hände det något roligt.
Vi (bussen alltså) åkte ifrån någon som var på toa,
så vi vände när vi kom på det och Helen fick springa
ut och hämta henne. Hon kom in i bussen, och vi åkte
igen. Utan Helen, kom vi på. Så vi fick vända igen och
hämta upp henne också. Fint ♥

Trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0