Nejtack

Irriterande saker som KAN ske i vardagen, se upp för:

- 65+ gubbar på bussar! Jag blir så jävla irriterad när en
gubbe som kliver på bussen ska berätta för chauffören
att han har haft influensa och blabla fast chauffören antagligen
bara vill veta vart han ska åka. Efter det så väljer han ut platsen
brevid mig även fast det finns minst 10 lediga platser, och när
han väl har satt sig så sitter han så brett isär med benen som han
kan, samtidigt som han sitter och snyter sig och hostar som FAN.
Och jag måste pressa mig mot fönstret för att försöka att inte nudda
honom, men då ser han ju att det finns ännu mer plats! Så då kan
han ju breda ut sig ääännu mer, tycker han!
Borde man inte fatta att folk inte vill få en massa oönskad närhet
av en okänd snorig gubbe?!

- Jobbig mobilmusik på tåg! Jag hatar när folk som sitter till exempel
på tåg håller på och spelar musik ur sin mobil på högsta volym. Vad
tänker man då? Tror man att alla andra i vagnen också vill sitta och
lyssna på det? Även om det skulle vara bra musik så är det jävligt
irriterande för att man undrar hur fan personen tänker.. Och det blir
INTE bättre om det är ett småglin som sitter och spelar "Dra skinnet
bakåt, dra skinnet framåt och bakåtochframåt och balalskfjsklgsl"
med
Eddie Meduza om och om igen, och tycker att det är häftigt! Vad vill
han säga med det liksom? Att han är 13 år och precis har hittat sin snopp?!
Jävla snorunge! (ja snorunge, klockan var nio på morgonen!)

- Folk som blir sura om man inte vill köpa cigaretter åt dom!
Är det mitt fel att folk börjar röka innan dom ens får köpa cigaretter?
Nej, det är det inte :] "Men blööh, va taskigt". Ja gud va taskigt, CRY-ME-A-RIVER.

Shlutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0