Grattis Amanda!

Snnnnark. Jag har haft en mycket bra helg hos Amanda på Tjörn!
Hon bodde på världens häftigaste ställe och hade ett ascoolt hus,
och allting va jätteballt och jag var väldigt faschinerad av allt jag
såg :) Så nu har jag tänkt flytta dit, typ imorn! Också ska Amandas
pappa få bygga ett hus till mig, för han kan bygga jättefina hus!
Jag tänker inte säga mer om allt som fanns där, för om jag skulle
berätta om hur allt var och vad jag tycker om det så skulle det
ta flera dagar. Jag vet bara att jag vill åka dit massa gånger till! :D

I fredags var det Halloweenfest/maskerad på Amandas lilla ö,
det va rättså roligt och alla som va där va utklädda. Bra där!
Nästa dag fyllde Amanda 18, då fick jag först se en bit av ön,
i dagsljus, fluffiga kor som bodde som bergsgetter och en kvarn!
Det va coolt.
Sen blev det kväll med finmiddag i vardagsrummet, och in till
Götebrog och gå på krogen. Det vart lite.. dyrt. Men det gör inget.
Fin helg :) och stor Amanda 18 år ^^


Jag har kört över Tjörnbron, rättså coolt.



Duturudududududududdduu BATMAN!  muhaha (fredag)



Nattkorv :D  (fredag)



Tobbe & Amanda på nån krog i Göteborg. Glad Amanda!  (lördag)



Kommentarer
Postat av: Amända!

haha japp det var en riktigt rolig helg!

jag har länkat till dig:)

2009-11-05 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0