Where is the yualboard?

Igår "jobbade" jag, Cassi och Lovisa på herrgårns julmarknad.
Vi klädde en gran, bjöd på glögg, drack glögg, tog betalt,  stog
stilla som pinnar i flera timmar, plockade ihop 1582852 bord
sen när alla säljare hade åkt hem. För det fick vi en en varsin
polkagrisklubba av jultomten, köldskador, julmat & efterrätt :)
Egentligen skulle vi bara vara där några timmar var men eftersom
att några hade viktigare saker för sig så fick vi ta deras timmar
också, *heeehum*.

Julgranen blev fin allafall


Och vi var julfina


Loviz-haa


Tomten var där, och alla barnen va rädda för honom.
Utom jag, han bjöd ju på polkagris!


Julbordsefterrätten (haha)


Några moln blåste förbi precis när jag skulle bli fotograferad,
det var så många som rökte! Synd


Schysst tomten ♥


Sen när det va mörkt ute gick jag hem och kollade film och tjockade
med Mallan. Vi kollade på det som tv:n hade att erbjuda, Beck. Sen
skrattade jag ihjäl mig, och gick och la mig.
Imorn har vi världens största prov i drycker och ska kunna Aaaallt
om vin, och allt som har med saken att göra. typ. Jag är SÅ taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0