Nu tändas tusen värmeljus

HAHA, KOLLA! Jag har varit i kyrkan!!!

.. , det har jag inte. Det är bara mitt rum som står i lågor igen.
Jag har 47 tända ljus just nu. Det är rätt så coolt, jag behöver inte ha
tända lampor. Bara ljusstaken i fönstret :)

Jag eldar några ägg också när jag ändå håller på


Idag har jag hämtat ut mina gratis-kort på expert, dom vart apfina! Mycke finare än i datorn.
Och imorn är det sista dagen på året, så då är det bara att se till att göra ALLT som man ville men inte har hunnit göra i år! Eller så har man trevligt och firar att det kommer ett nytt år som man kan använda till det istället. Jag tror jag väljer det andra alternativet.
hej'z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0