Helg <3

Världens längsta vecka känns det som! Idag fick vi gå
hem tidigare för ANJA, det har inte hänt förr. Jag tror
det var lite mitt fel, men det gick verkligen inte att jobba
eller vara trevlig idag, det gick BARA att vara grinig!
Och jag kan ju inte göra mer än vad som går... ajuste.
(Och med tidigare menar jag inte 20 minuter, nej TVÅ
OCH EN HALV TIMME är vad jag menar!)

Så jag åkte hem till Kopparberg och hämtade ut mitt
paket som väntade på ica. Förstora skor låg där i, men
dom kanske funkar om jag breder ut mig...
Jag ska tänka på saken.
Nu äter jag 1823852 kg popcorn ♥ , och torkar. Jag har
gjort mig fin (duschat) för att träffa Elin ikväll, hohihohiho.
Vi ska experimentera med mitt hår och det kommer att
vara jävligt spännande, och jag kommer antagligen att se
ut ungefär såhär efteråt:

.. inte för att Elin inte kan nånting, utan för att jag har en massa rött
kvar under bajsfärgen! Och vem som helst kan ju räkna ut att det kan
hända vad som helst när man bleker (eller vafan det är vi ska göra?!)
på mongolid-färgat hår. (nej vi ska inte färga hela håret som om vi vore offer) 
Så att.. bli inte rädda om det sitter en orangutang i klassrumet på måndag,
det är antagligen bara Jag!

Nu ska jag göra mig redo för att lifta till Ställdalen, kalopps!


PS. Fredagsmys-reklam på spotify, det är ju helt underbart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0