Annas namnsdag

Jag har hört att Någon "förväntar sig ett inlägg i Oboy's blogg om att dom
två legenderna från förra Luciabollen"
kommer att återvända och närvara
i år också. Men jag kan inte förstå vilka det är, jag minns inga legender,
och dom enda jag har hört som ska komma på besök är ju Stoffe & Matsa..
Hmm, jag får fundera vidare. höhö

Idag lagade mina privata kockar lax här hemma, skitgott var det.
Och jag hjälpte till, att skära tomater :)

Den skitgoda laxen, den som liknar en hög glass är Amandas


Brudar efter mysmiddag


Lilla Nobel i år är en jävla flopp, ville bara säga det :]
Och imorn ska jag gå till skolan där alla är så himla
trevliga och positiva, och på bra humör. Det ska bli SÅ kul.

Dagens fråga: Var jag ironisk i dom två sista raderna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0